17-10 Unawatuna

17 oktober 2014 - Unawatuna, Sri Lanka

Niet veel gedaan vandaag. Vanmorgen een stuk wezen lopen en wat inkopen gedaan. Het was bewolkt. Het begon te regenen en we hebben toen ergens thee gedronken. We kwamen droog over bij ons hotel. Na de lunch hebben we nog een rondje gedaan. Tegen 16.00 uur begon het te regenen en niet zo'n klein beetje ook. Het regent u nog steeds. We hebben echt geluk gehad met het weer. Beter kan niet. Morgen worden we rond 13.15 uur opgehaald en naar het vliegveld gebracht. Het zit er weer op. We hebben het geweldig gehad. Iedereen bedankt voor hun leuke reacties zowel op Facebook als op de blog.

1. Paul en MIEKE:
    17 oktober 2014
    Thuis lekker nagenieten ,goede reis morgen.
  2. Ina Commandeur:
    Hallo Jacco en Hennie,

Het was me een genoegen om met jullie mee te reizen. \Rest mij nog jullie een goede terugreis te wensen.
    Tot ziens.
  3. Cynthia Ashof:
    17 oktober 2014
    Geniet er nog heel even van, jullie komen in ieder geval hier weer met mooi weer thuis. Fijn dat de reis weer naar wens geweest is :) Goede terugreis!
  4. Tineke velzel:
    Mazzel gehad. Goede reis terug.