Eerste dag hier

19 september 2013 - Rangoon, Myanmar

Alles liep gesmeerd en rond 11.30 waren we in het hotel. Eerst douchen en een paar uurtjes slapen. Rond half vijf zijn we naar de Shwedagon pagode gegaan. Echt heel erg mooi en indrukwekkend. Daarna zijn we naar de nachtmarkt in Chinatown geweest. Ook heel leuk, Daar hebben we bij een eettentje aan straat gegeten, Prima maaltijd. Rond 8 uur 's avonds weer in het hotel. Verslag maken, filmpie kijken, borreltje drinken. Morgen hebben we een citytour dus weer onder de pannen. Het weer: af en toe een bui, temperatuur rond de 30 graden.

1. Marjan:
    19 september 2013
    Wat een prachtige Tempels en boeddha's indrukwekkend.leuk jullie te volgen, ik dat het straks even niet gaat lukken.groetjes en geniet .xx
  2. Elze:
    19 september 2013
    Hi Jacco en Hennie,

Zo aan de verhalen en foto's is op te maken dat jullie weer een mooie reis voor de boeg hebben! Hopelijk zet de regen niet door en kunnen jullie morgen van een mooie zonnige nieuwe reisdag gaan genieten. Mooie pagode trouwens. Ziet er toch anders uit als die tempels die wij gezien hebben. Veel plezier en ik hou de blog in de gaten. Liefs Cor en Elze