Jackson - Garden City, Utah 20-09-2016

20 september 2016 - Garden City, Utah, Verenigde Staten

Vandaag zijn we vertrokken uit Jackson, Wyoming. Onderweg hebben we een stukje Idaho gehad om vervolgens in Utah aan te komen. We hebben weer een vreselijk mooie rit gehad over de US Highway 89. Het is hier veel rustiger dan in Yellowstone en Jackson. In Thayne zijn we eerst even gestopt. Een leuk plaatsje waar uiteraard ook weel volop "guns and ammo" werd verkocht. Daarna zijn we in Afton gestopt. Dat is een heel mooi plaatsje waar we koffie hebben gedronken en even rondgelopen. Op het moment dat we daar waren kwam er net een groep motorrijders aan die hun motoren pal achter onze camper parkeerden. Ze zagen er woest uit en het leken types waar je geen ruzie mee moet krijgen. Even later zagen we één van die gasten in het midden van de weg op de grond bezig met een fototoestel. Ik bood aan een foto van de groep te maken en dat werd erg gewaardeerd. Weer een stuk of 8 nieuwe faceboek vrienden erbij.Verderop volgden weer veel mooie uitzichtpunten waaronder de Salt River pas. (2300 meter) Ook zagen we een "sheepboy" met een grote kudde schapen. Is weer eens wat anders. In Idaho zijn we even gestopt in Paris USA. Bezienswaardigheid daar is hun mooie kerk. We vervolgden onze weg via de Oregon Trail Bear Lake Scenic Byway in Utah en reden lang het Bear Lake. Een prachtig heel groot meer. Rond 14.30 uur waren we het beiden een beetje zat. Het was prachtig weer en we vonden weer een KOA camping langs het meer. Hennie heeft van de gelegenheid gebruik gemaakt om de was te doen. Ook de lakens en slopen van de bedden in de camper. Hoe zuidelijker we komen hoe warmer het word. De was droogde heel erg snel.

1. Monique:
    21 september 2016
    Leuk om jullie reisverhalen te lezen! Soms zo herkenbaar... Negen jaar in Amerika gewoond en veel gereisd. Ik geniet met jullie mee!
  2. Ma Smit:
    21 september 2016
    Lees met veel plezier jullie reis verhalen
    Kijk er iedere dag naar uit. Groeten ma.