Schiphol - Vancouver nog steeds 6 sept ivm het tijdsverschil

7 september 2019 - Vancouver, Canada

Vanmorgen zijn we gaan ontbijten bij La Place.  Bij van der Valk was dat voor 2 personen € 30 en bij La Place waren we € 8.50 samen kwijt. Jus d'orange, koffie en 6 items naar keuze. We hadden er meer dan genoeg aan. Terug op de kamer hebben we lekker rustig aangedaan en om 12 uur namen we de shuttle bus naar de luchthaven. Daar liep het ook allemaal gesmeerd en we zaten in zeer korte tijd in de lounge van de KLM. Alles was daar te krijgen eten en drinken zoveel als je maar wilde. Rond 15.00 uur gingen we naar de gate om in te boarden. Ook dat ging allemaal van het leien dak. In het vliegtuig hadden we mooie plaatsen die konden uitschuiven tot een bed van 2 meter 7. Aan boord was de verzorging ook uitstekend. Weer eten en drinken zoveel je maar wilde. In Vancouver kwam ik er achter dat ik mijn "puffer" kwijt was. Die was vermoedelijk uit mijn broekzak gegleden. Gelukkig heb ik een reserve bij me maar ik ben er toch wel een beetje verdrietig over. Op deze moet ik heel zuinig zijn. Met een shuttle bus werden we naar ons hotel gebracht. Onze kamer is prima. We zijn even wat gaan drinken in de bar en nu zijn we weer terug. Het is nu 21,00 uur en Hennie slaapt al. Ik ga hierna nog even naar een serie kijken maar ik maak het ook niet te laat. Morgen worden we door de camper verhuurder opgehaald en dan gaat het echt beginnen. Het was hier trouwens 27 graden toen wij aankwamen. We hebben er heel veel zin in.