22 sept 2019 Whistler

23 september 2019 - Brandywine Falls Provincial Park, Canada

Vanmorgen zijn we rond 09.15 uur naar de Ferry in Nanaimo gereden. Het had de hele nacht flink geregend en dat deed het nu nog steeds. Het kwam weer eens met bakken uit de lucht. Als ik het weer dan in Nederland zie ben ik wel een beetje jaloers. Om 10.15 uur gingen we aan boord en we vertrokken om 10.30 uur. Het is een afstand van 54 km en we deden daar 1 uur en 45 minuten over. We gingen gelijk door naar de besproken camping in Whistler. Daar aangekomen bleek dat we bij een andere camping hadden geboekt, lekker slim. De andere camping lag 17 km terug. We besloten om de camper in Whistler te parkeren en het stadje te bezoeken. Eerst gingen we uitgebreid lunchen bij Earls Restaurant. Daar hadden we al eens eerder gegeten en het was voortreffelijk. Dat was nog steeds het geval. In Whistler hangt heel veel af van kabelbaan verbindingen. Er zijn er wel 14 waar je uit kan kiezen. Op dat moment waren er maar 3 in gebruik vanwege het slechte weer en de zeer laaghangende bewolking. Het was inmiddels wel gestopt met regenen dus dat was wel prettig. Hierna zijn we naar de juiste camping gegaan. Het is een prachtige camping in de bergen wat dus op dit moment inhoud dat we in de wolken zitten. Het internet is hier geweldig. Soms zit het mee en soms zit het tegen. Morgen gaan we terug en kijken dan of er dan wat meer kabelbanen open zijn. De vooruitzichten zijn niet erg goed. De camping voor overmorgen is al weer besproken. Ondanks het weer hebben we vandaag weer genoten. Groetjes vanuit 17 km voor Whistler.

1. Pauline:
    23 september 2019
    Het weer was de afgelopen 2 dagen goed, maar nu ook weer regen......
    Wat een pech met het weer deze reis. Gelukkig blijven jullie van alles ondernemen en toch genieten.
  3. Trudy:
    23 september 2019
    Heerlijk dat jullie zoveel kunnen reizen. Geniet er maar goed van.
    Groetjes uit de wijk
  4. Mar velzel:
    23 september 2019
    Gadver het zit jullie niet mee met het weer. Maar voor de rest een prachtige natuur en mooie fotos. Ik ben weer thuis in wijk aan zee. Was gezellig met de dames. Vanaf vandaag hier ook regen de hele week. Dus niks om jaloers op te zijn jac. 😘😘😘😘
  5. Joke:
    Het is jammer van het weer maar de natuur foto’s zijn indrukwekkend allemaal. Zeker de walvissen, beren en zeehonden!!!🐳🐳😘
    23 september 2019
    Laat je vakantie nooit verpesten door het weer...
    geniet!!
  7. Jacco en Hennie:
    23 september 2019
    Onze vakantie is absoluut niet verpest. We genieten alle dagen en morgen weer.