24 en 25 sept 2019 Surrey

25 september 2019 - Delta, Canada

Vanmorgen toen we opstonden zaten we weer in de dichte wolken. Onderweg naar de camping stopten we in het Shannon Falls National Park. Er is daar een prachtige waterval. Rond 11.00 uur werd het mooi weer. In Cloverdale zijn we gestopt om een rondje te lopen. Ze hebben daar een gezellige winkelstraat. Hierna zijn we naar de camping gereden. Op de camping bleek dat ze op dat moment geen internet hadden. Bij de receptie vertelde men mij dat het waarschijnlijk pas morgenochtend weer zou werken. Dus ik moet maar even zien waar vandaan ik dit verhaaltje kan posten. Op de camping hebben we de camper schoon gemaakt. Je moet hem namelijk ook weer schoon inleveren zodat men kan zien of er geen schade is. Om dit af te kopen kost dat $ 110. Nou dat konden we dus zelf wel. Het was prachtig weer dus het was nog leuk ook. Hennie heeft inmiddels alweer een groot deel ingepakt. De rest komt morgenochtend wel. Dit is het laatste verslag van onze reis. We hebben het ondanks het weer toch weer geweldig naar ons zin gehad. Alle volgers bedankt voor hun leuke en lieve reacties. Groetjes uit Surrey.            We zijn inmiddels bij de verhuurder en alles is oké. De camper is ingeleverd en er is hier internet. Dus nu even het laatste stukje. Straks worden we met een shuttle bus naar het vliegveld gebracht en om 17.45 uur vliegen we naar huis.

1. Pauline:
    Fijne terugreis!!!
  2. Trudy:
    25 september 2019
    Veilige en fijne vlucht terug. Gr
    Jan en Trudy
  3. Marjan:
    Prettige terug reis✈️
  4. Rineke:
    Welkom thuis.
  5. Greetje Wierenga:
    25 september 2019
    Weer lekker mee genoten van jullie avonturen. Fasten your seatbelts en een veilige terugreis