23 sept 2019 Whistler

24 september 2019 - Brandywine Falls Provincial Park, Canada

Vanmorgen waren we om 11.00 uur in Whistler. Er was nu nog maar één lift open. Die was voor de mountain bikers  die met vliegende vaart van de berg afkomen. Whistler heeft zoveel kabelbanen omdat hier in 2010 de Olympische winterspelen zijn gehouden. Normaal kan je helemaal naar boven en daar is een netwerk van liften waar je dan weer verder mee kan. Er zat dus niet veel anders op dan te shoppen. Eerst dronken we bij Starbucks koffie en toen op pad. Hennie is geslaagd voor een broek en een trui. Om 13.00 uur gingen we lunchen. Natuurlijk weer bij Earl. Op de terugweg hebben we eerst nog even getankt. Rond 15.00 uur waren we weer op de camping. Gelukkig gaat de wifi hier als een speer dus er valt genoeg op te zoeken en te googelen. De camping voor morgen is weer besproken. De camper moet overmorgen tussen 08.00 uur en 10.00 uur ingeleverd worden bij de verhuurder en daar zitten we dan 17 km vandaan. Een kort ritje dus. Hier gaat alles nog steeds oké. Groetjes van ons aan alle volgers.

1. Pauline:
    24 september 2019
    Gelukkig is het nog niet helemaal voorbij. Ik geniet altijd erg van de verhalen en foto's.
  2. T.Velzel:
    24 september 2019
    In ieder geval weer een goede reis. Rustige terugreis en ik zie jullie.T
  3. Ans Rietstra:
    24 september 2019
    Whistler is geen straf om te zijn... altijd wel reuring.. en shoppen kun je daar ook goed ! Elke dag is er één om van te genieten !!
  4. Marga Moester:
    25 september 2019
    Alvast goede terugreis. Ik heb weer genoten van jullie verhalen!