Cache Creek - Quesnel 9 sept. 2019

10 september 2019 - Quesnel, Canada

Op onze vorige camping was de wifi abominabel slecht. Omdat we nog niets voor de mifi hebben kunnen vinden deed ik er ongeveer 2 uur over om de boel on-line te krijgen. Vanmorgen zijn we rond 09.15 uur vertrokken. Onze eerste stop was bij 100 Mile House. Daar zat een Telus dealer. Het meisje dat ons hielp deed vreselijk haar best en probeerde van alles om ons uit de brand te helpen. Na ongeveer een half uur echt alles geprobeerd te hebben bleek dat het onmogelijk was. Alleen een data kaart kan gewoon niet. Het hield dus op voor ons. We zijn nu afhankelijk van de wifi op de camping waar we zijn of bij zaken zoals Mc Donalds enz. Hierna zijn we naar de Safeway gegaan om nog wat inkopen te doen. Tijdens onze trip van gisteren waren er namelijk een glas en een koffiekopje gesneuveld. Bij de kassa toonde ik stoer mijn Safeway klanten kaart maar toen bleek dat ze al een aantal jaren geleden gestopt waren met die kaarten. Jammer dan. We vervolgden onze reis naar Williams Lake. Het was inmiddels begonnen te regenen en dat hield niet op. Het was een troosteloze rit en absoluut niet geschikt om mooie foto’s te nemen. In Williams Lake hebben we heerlijk geluncht bij Denny’s. Toen we daar weggingen was het droog maar nog wel zwaar bewolkt. Onderweg naar Quesnel probeerden we een camping die ik al in Nederland had opgezocht. Daar stond een bord met “Welkom we zijn open.” Niet dus er was helemaal niemand. We zijn toen maar doorgereden naar een andere camping die ik had opgezocht. Dat was Robert’s Roost RV park. Een uitstekende keus. Het is een prachtig camping met uitzicht op een mooi meer. Het internet hier werkt prima. Ons volgende doel is Prince George met een uitstapje onderweg naar Barkerville. Dat is ongeveer 50 km omrijden maar schijnt echt de moeite te zijn. We gaan nog steeds lekker en genieten volop. Groetjes uit Quesnel.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Rob:
    10 september 2019
  2. Will en Mieke:
    10 september 2019
    Goedenmorgen/middag/avond
    Ik lees vanmorgen de emails.
    Zijn gisteren teruggekomen van de noordkaap
    7653 km gereden ( met de bus)
    Jullie nog een hele fijne vakantie van ons Mieke en Will