8 mei 2014 Trois Rivières - Baie Saint-Paul

9 mei 2014 - Baie-Saint-Paul, Canada

De hele dag weer zon. Vanmorgen vertrokken naar Baie Saint-Paul. We hebben besloten om Quebec op de terugweg te bezoeken. Onderweg reden we langs de St. Lawrence rivier. Uiteraard weer op verschillende plaatsen gestopt. In St. Anne Beaupre stond een prachtige basiliek. Het is een bedevaartsoord waar jaarlijks een half miljoen mensen komen in de hoop op genezing. In die plaats hebben we ook lekker geluncht. Toen verder naar ons doel.  Baie Saint Paul is een kunstenaarsstadje met leuke winkeltjes. Het was de moeite waard. Daarna zijn we naar de camping gegaan. Het bekende verhaal inmiddels, met een wijntje in de zon en lekker genieten.

9 mei 2014
    Het leven is goed zo, hier in Limburg is het PET weer, nog veel plezier.
  2. Tineke velzel:
    Nat,nat en nogeens nat, dus veel plezier.Merel blij met jullie reactie.
  3. Petra:
    9 mei 2014
    Hoi Kanjers,
    Net alles even gelezen en de foto`s bekeken.
    jonge jonge wat een trip weer hé.
    Het ziet er weer goed uit.
    jullie lijken wel een beetje op Willem en maxima in die camper!!!
    Als je trouwens op die bedevaartplaats bent kan je misschien wat laten doen aan dat slechte biljarten van je. hi hi hi.
    alle gekheid op een stokkie, geniet maar van al dat moois we blijven jullie op de voet volgen!!! en nog heel veel plezier.
    P.S. Ik neem het vanavond wel van je over hoor. Doei.