17 mei 2014 Oakville – Niagara

17 mei 2014 - Niagara Falls, Canada

Vanmorgen was het droog en redelijk weer. Rond half 11 waren we op de camping en om 12.00 uur zijn we met een shuttlebus naar de watervallen gebracht. Het gaat hier om 2 watervallen. Een Amerikaanse en een Canadese . De Amerikaanse komt wel wat zielig over vergeleken met die in Canada. Het weer was goed, geen zon maar wel lekker. De Niagara waterval is heel erg imposant. Wat een geweld. We hebben eerst een tour “Behind the Falls” gedaan. We kregen regenponcho’s en daalden af naar beneden. Van daar hadden we mooi zicht maar je werd er wel zeiknat. Door gangen liepen we achter de waterval langs maar er viel niet veel te zien. Daarna zijn we met een boot naar de waterval gevaren. We kregen ook weer nieuwe poncho’s. Dat was spektakel maar hier werd je helemaal drijfnat. Al met al toch een geweldige belevenis. Toen door de stad gelopen. Het is één groot commercieel circus maar wel leuk om eens mee te maken. Bij het Hardrock Café een t-shirt gescoord. Daarna hebben we de Skylon Tower bezocht vanwaaruit we een prachtig zicht hadden over het hele gebied. Om 17.15 uur werden we weer opgepikt door de shuttlebus en nu zijn we weer op de camping.

1. Marjan:
    18 mei 2014
    Een mooie dag, zo te lezen geniet lekker verder, maar dat gaat vast goed komen!
  2. Paul en MIEKE:
    18 mei 2014
    Het lijkt wel survival met leuke belevenissen,veel plezier nog.
  3. Je broer:
    19 mei 2014
    Grappig wij waren er vandaag ook je enige broer