18 mei 2014 Niagara – Milton

18 mei 2014 - Milton, Canada

Vanmorgen zijn we naar Milton gereden. We hebben de snelweg vermeden dus het was een mooie rit van ongeveer  2  ½ uur. Hier vandaan gaan we morgen naar Toronto. Onderweg zijn we een paar maal gestopt. O.a bij en plek waar heel veel meeuwen en aalscholvers hun broedplaats hadden. Ze waren niet echt blij met onze aandacht. Verderop moesten we stoppen omdat onze weg werd opgetakeld. Er kwam een grote boot langs. Rond 12 uur waren we op de camping. We kregen uitleg hoe we morgen naar het busstation moeten rijden waar we opstappen om in het centrum van Toronto te komen. We zijn naar de stad gereden en hebben daar heerlijk bij een Thai’s  restaurant gegeten. Het centrum is heel leuk. Daarna heb we een voorverkenning gedaan bij het busstation. We weten welke bus we moeten hebben en waar we moeten opstappen. Nu is het 16.30 uur en het is mooi weer.

1. Elze:
    20 mei 2014
    Zo daar zijn we weer. Zo te lezen en te zien vermaken jullie je wel alleen zit het weer niet altijd mee. Prachtige foto's van de watervallen. Nog even en het zit er op. Geniet er nog van en goede reis huiswaarts.
  2. Tineke velzel:
    20 mei 2014
    Geniet van de laatste dagen en goede reis terug.