3 mei 2014 Orillia – Midland – Wasaga Beach - Huntsville

4 mei 2014 - Huntsville, Canada

Na een goed ontbijt en een even zo goede nachtrust gingen we rond 09.15 uur op pad. Het weer is nog steeds niet geweldig. Veel regen gehad, op de camping en onderweg ook. Ons eerste doel is Midland. Een heel leuk plaatsje met heel mooie wandschilderingen. Daarna zijn we naar Wasaga Beach gereden. Daar hadden we hoge verwachtingen van maar dat viel tegen. Vervolgens zijn we naar Huntsville gereden. Het is de bedoeling om van daaruit naar het Algonquin Nantional Parc te rijden. Huntsville is ook een heel leuk plaatsje. We waren in de veronderstelling dat een camping zoeken geen probleem moest zijn maar dat viel tegen. Alles hier is nog dicht. Soms gaan ze 4 mei open maar de meeste pas op 9 mei. In Huntsville zijn we bij een makelaarskantoor naar binnen gegaan of zij iets wisten voor ons. Een aardige mevrouw was heel behulpzaam. Zij zocht op het internet en belde verschillende campings af zonder resultaat. Uiteindelijk kwamen we terecht bij een oude buurvrouw van haar die een camping heeft. Wij waren welkom maar er was geen water of wifi wel hebben we stroom. Ze waren nog bezig de camping klaar te maken voor het nieuwe seizoen. Grote stukken waren overstroomd geweest vanwege de smeltende sneeuw. Het is nu 16.30 uur en we zitten met een wijntje en een “chippie” in de camper. Hennie  is wild aan het spotten en ik maak dit verslag. We zien wel wanneer dit gepost kan worden. Naar wij vernomen hebben is er in het Algonquin park ook geen internet dus afwachten maar. Nu is het trouwens al een tijd droog en de verwachtingen voor de komende dagen na morgen zijn uitstekend. Dit verhaal is gepost vanuit Mc Donald"s In Huntsville. (4 mei 08.20 uur)

1. Henderina Gorter:
    4 mei 2014
    goedenmiddag ,hennie en jacco
    hier is het 15.30 uur en 15 graden en droog.
    hoop voor jullie dat het weer beter word.
    de fotos zien er regenachtig uit,hiha
    heb je je swiffertje mee ,mevrouwtje swiffer.
    en dit verhaaltje komt ut huize gorter.
    groetjes henderina