2 mei, Toronto - Orillia

2 mei 2014 - Orillia, Canada

We zijn op weg. Vanmorgen lekker ontbeten en toen contact gezocht met de camper verhuurder. We kregen te horen dat we om 10.30 uur werden opgehaald. Vlak daarna kregen  we een telefoontje of we nu al klaar waren want er was een busje om een ander stel weg te brengen. Binnen 10 minuten stonden we volledig bepakt beneden en waren we op weg. Het was nog 45 minuten rijden. Daar aangekomen werden we geholpen door een Nederlands sprekende dame. Na alle formaliteiten kregen we de sleutel in gingen we op pad. We hebben niet ver gereden. In Orillia zijn we naar een supermarkt gegaan en hebben het nodige ingeslagen. Dat duurde ongemerkt ruim een uur. Daar in de buurt zit een camping en daar zijn we heen gegaan. We hebben nu een mooie plek bij een groot meer. Het is hier allemaal zijknat want het heeft hier flink geregend. Vandaag was het bewolkt met heel af en toe een spatje regen. Ik denk dat het in Nederland warmer is. De camper rijdt goed en is inmiddels helemaal ingericht. Vanavond gaan we uitzoeken wat ons volgende doel wordt.