Jasper - Clearwater

8 september 2015 - Clearwater, Canada

Toen we vanmorgen vertrokken liep de bull elk buiten het camping terrein met zijn wijfjes. Onderweg gingen we over van Alberta naar Brittish Columbia. Dat hield in dat ons horloge weer een uur terug gezet kon worden.Onderweg zijn we even gestopt bij Moose Lake. Het regende dus we waren weer snel op weg. Ook stopten we even bij Mount Robson, de hoogste berg van Canada met 3954 meter maar die zat bijna compleet in de wolken. Rond 12.30 uur waren we bij onze camping en reserveerden we een plek. Direct daarna gingen we even wat eten en toen naar het Wells Grey Park infocentre. We gingen naar de Thompson river waar veel zalmen op hun dood wachtten. Ze kwamen bijna niet meer tegen de stroom in. Opvallend was dat er geen beren waren. Daarna zijn we het park ingereden.en kwamen eerst was de weg nog verhard maar later werd het een blubber zooi. We bij Bailey's Chute en enorm snel stromende rivier. Ook hier was zalm en die waren heel wat actiever. Met al hun kracht probeerden ze tegen het snel stromende water omhoog te komen maar dat lukte ze niet. Een fantastisch gezicht.

1. Will en Mieke:
    9 september 2015
    Het zijn weer schitterende foto's
    Geniet
    XMieke en Will