Kununurra - Fitzroy Crossing

24 augustus 2018 - Fitzroy Crossing, Australië

Vanmorgen zijn we redelijk vroeg uit Kununurra vertrokken. Gisteravond zijn we nog naar het meer gelopen om glinsterende ogen van krokodillen te spotten maar er was niets te zien. We hebben heerlijk geslapen want het koelt daar ’s avonds behoorlijk af. Ons doel vandaag was Fitzroy Crossing. Dat ligt ongeveer 650 km verderop. Onderweg viel niet heel veel te zien en te beleven vandaar dat ik vandaag geen foto’s heb genomen. Het was dus best een redelijk lange zit en om 15.00 waren we op de camping. Verassend genoeg zaten hier op het terrein wel kangoeroes. Onderweg hebben we die weinig gezien. Wel veel dode die langs de weg lagen. Tijdens onze rit kwamen we er achter dat de deur van de koelkast niet meer open ging. Met veel gepriegel kregen we dat voor elkaar maar het is natuurlijk niet ideaal met dit weer hier. Op het internet heb ik gevonden dat er een Maui station (onze camper verhuurder) in Broome zit en laat dat nou net ons doel voor morgen zijn. Dus morgen daar eerst even langs. Op dit moment zitten we natuurlijk weer lekker met een wijntje in de schaduw. Het is hier 28 graden. Groetjes uit Fitzroy Crossing. Nadat we een rondje over de camping hadden gedaan bleek dat hier toch heel veel moois te zien is.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Greetje Wierenga:
    24 augustus 2018
    Ahhh leuk en lief zeg die kangoeroes
  2. Ysabel:
    24 augustus 2018