Fitzroy Crossing - Broome

25 augustus 2018 - Fitzroy Crossing, Australië

De rit naar Broome was 410 km. Toen we onderweg ergens even een stopten kwamen er heel veel mooie duifjes op ons af. Toen Hennie wat ontbijtgranen strooide was het compleet feest voor ze. In Broome hebben we eerst op de camping ingecheckt en daarna zijn we naar de Maui gereden vanwege de kapotte deur van onze ijskast. De beheerder had het op dat moment even druk en vroeg of we al geluncht hadden. Dat hadden we niet en op zijn advies zijn we naar een tentje aan zee gegaan en hebben daar wat gegeten. Mooi uitzicht en lekker eten. Na een uurtje kwamen we terug en hij hielp ons. Het probleem is niet verholpen maar de deur kan weer goed afgesloten worden zonder problemen en dat is het belangrijkste. Op de camping hebben we de camper aangesloten en zijn toen lopend naar Cable Beach gegaan om de beroemde zonsondergang van Broome te bewonderen. We hadden een mooie plek bij de Sunset Bar and Grill met goed uitzicht. Heel veel 4 wheel drives reden het strand op om van daaruit het spektakel te bekijken. Toen de zon begon te zakken werd het echt heel erg mooi. Het was jammer dat er ergens verderop in de omgeving brand was geweest en dat er nog wat rook in de lucht zat maar het was evengoed onwijs fraai. Rond 18.30 uur zijn we terug naar de camper gelopen. Het was weer een mooie dag vandaag. Groetjes uit Broome waar we morgen ook nog zullen zijn.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Will en Mieke:
    25 augustus 2018
    Schitterende foto's.
    Goede reis verder
    tot morgen
  2. Henderina Gorter:
    25 augustus 2018
    Zo bijzonder mooi de zonsondergang. Prachtige foto's.
  3. Johanna:
    26 augustus 2018
    Prachtige zonsondergang en wat weer een mooie reis maken jullie😊
  4. T.Velzel:
    26 augustus 2018
    Schitterende foto's. Een plek om te zijn.