Exmouth - Carnarvon

1 september 2018 - Carnarvon, Australië

Gister waren we nog een beetje teleurgesteld omdat er geen plek voor ons was bij Coral Bay, vandaag was dat snel voorbij. Heel Coral Bay stelt weinig voor. Er zijn 2 campings een visitors centre en nog een paar winkels en dan houdt het echt op. Gezegd moet wel worden dat het de ideale plek is om te snorkelen. Je ziet de vissen vanaf de kant en het koraalrif ligt ook vlakbij. Maar dat is niets voor ons. Na een uur zijn we het strand al zat en na een kwartier in zee met een snorkel en flippers ook. Na een rondje gingen we verder richting Carnarvon. Onderweg stopten wij bij het Minilya Bridge Roadhouse en aten daar wat. Onderweg keken we eens goed op de kaart en we zagen dat er ongeveer 50 km boven onze bestemming blowholes waren. Dat hield weer 100 extra kilometers in dus het was een gok. Dat pakte goed uit het was er schitterend. Wat een prachtig uitzicht en de blowholes spoten op volle kracht. Gelukkig dat we dat gedaan hebben. Op onze camping checkten we in en daarna gingen we gelijk door naar de Woolworth. Als die er is dan is het ook een redelijk plaatsje en dat klopt. Morgen zijn we hier nog en we gaan wel zien wat we doen. Deze plaats ligt ook aan zee maar zo ver zijn we nog niet geweest. Dat komt morgen wel.