Reacties
Reacties 51 - 89 van 89
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Marga Moester | Jacco gefeliciteerd met je verjaardag 🎉. Jullie… | 16 sep. '22 |
| José en Rob | Gefeliciteerd met je verjaardag. | 16 sep. '22 |
| Marjan | Hier hier hoera, van harte gefeliciteerd, prettige… | 16 sep. '22 |
| Pauline | Goedemorgen, fijn dat jullie uiteindelijk een plek… | 16 sep. '22 |
| Marjan | Wat top op de boot, prachtige foto's geniet. | 14 sep. '22 |
| Mar velzel | Hoe mooi is alles. Fantastisch xxxx | 14 sep. '22 |
| Will en Mieke | Rijden jullie in het paradijs rond ??? | 14 sep. '22 |
| Marga Moester | Zeker een topdag. Mooi resultaat wat jullie hebben… | 14 sep. '22 |
| Gre Wierenga Martis | Gaaf zeg die whale tour. Beetje jaloers ben ik wel. | 14 sep. '22 |
| Pauline | GENIETEN! Slim bedacht om al bij de boot te overnachten,… | 14 sep. '22 |
| Marga Moester | Gaaf omdat zo te zien met de boomstammen. Mooi vooruitzicht… | 13 sep. '22 |
| Will en Mieke | en weer bijna jarig daar in Australie. | 13 sep. '22 |
| Marjan | Ziet er weer geweldig uit! Top om te zien. | 12 sep. '22 |
| Marga Moester | Wat een mooi resultaat. Hebben jullie toch maar weer… | 12 sep. '22 |
| Mar velzel | Spectaculair om te zien,heel mooi,maken wij niet mee… | 12 sep. '22 |
| Wil Davidson | Fantastisch. | 12 sep. '22 |
| Ans Rietstra | Prachtig om dat wildlife toch van redelijk dichtbij… | 12 sep. '22 |
| Gre Wierenga Martis | Lijkt mij geweldig zo’n tour. Je hebt er mooie foto’s… | 12 sep. '22 |
| Pauline | Mooie score qua hoeveelheid orka's, dolfijnen… | 12 sep. '22 |
| Mar velzel | Wat een prachtige omgeving en wat een lekker weer.effe… | 11 sep. '22 |
| Will en Mieke | Wij reizen mee op jullie geweldige trip | 11 sep. '22 |
| Wil Davidson | Ze laat die kerels even een poepie ruiken!! | 11 sep. '22 |
| Wil Davidson | Lijkt me griezelig om op die brug te lopen. | 11 sep. '22 |
| Marga Moester | In wat een mooie omgeving zitten jullie. Mooie foto’s… | 11 sep. '22 |
| Rineke Sartorius | Mooie dag morgen met de walvissen. | 11 sep. '22 |
| Pauline | Mooie foto's en heerlijk hoe je beschrijft hoe… | 11 sep. '22 |
| Rineke Sartorius | Lekker relaxen | 10 sep. '22 |
| Gre Wierenga Martis | “Elk nadeel heb z’n voordeel” zou Johan Cruijf… | 10 sep. '22 |
| Mar velzel | Wat een avontuur weer de eerste dag,en wat een mooie… | 10 sep. '22 |
| Ans Rietstra | Wij vonden de grizzly tour geweldig. Mist toen we… | 10 sep. '22 |
| Sandra | Helle fijne vakantie gewenst en vol al genieten | 9 sep. '22 |
| Gre Wierenga Martis | Lekker hè dat gekloot als je denkt opgehaald te worden… | 9 sep. '22 |
| Will en Mieke | Fijne vakantie | 9 sep. '22 |
| Marjan | Het gaat los! Stoere camper, veel plezier vandaag | 9 sep. '22 |
| Marga Moester | Stoere camper!! Veel plezier. Benieuwd waar jullie… | 9 sep. '22 |
| Rineke Sartorius | Nu is de vakantie echt begonnen. Fijne tijd. | 9 sep. '22 |
| Pauline | Goedemorgen, het ontbijt klinkt lekker, vooral de… | 9 sep. '22 |
| Will en Mieke | En....daar gaan we weer !!!!! Goede reis en een behouden… | 7 sep. '22 |
| Mar velzel | Effe super de luxe eten en drinken,en een nieuwe zonnebril… | 7 sep. '22 |

- Marga Moester: Bedankt voor de mooie verslagen…
- Mar velzel: Wat een mooie vakantie,prachtige…
- Will en Mieke: Een voorspoedige reis en…
- Henderina: Mooie foto's en mooie…
- Gre Wierenga Martis: En ja dan zit het er weer…
Alle reacties »