13 oktober Bandarawela-Weerawila

13 oktober 2014

Een hele mooie rit naar Weerawila. Eerst gestopt bij een rotsformatie waar 2000 jaar oude beelden van Boeddha waren uitgehouwen. Boeddha met zijn ouders, Boeddha alleen en Boeddha met zijn 2 zoons. Ook was daar een heel klein klooster waar een paar monniken verbleven. Toen zijn we gaan lunchen om daarna om 14.00 uur met safari te gaan. Dat was nog een flink stuk rijden. Het begon vrij tam met beesten die we al vaker gezien hebben. (welke eigenlijk niet? Zie de foto's) Maar na een tijdje waren ze er eindelijk: de olifanten. Heel mooi om te zien bij een zakkende zon. Rond 19.00 uur waren we bij ons nieuwe onderkomen. We hebben net gegeten en zitten nu in de lobby. In de kamer is geen internet.

1. Ina Commandeur:
    13 oktober 2014
    Een wildpark blijft altijd indrukwekkend. En de zonsondergang in de natuur is schitterend. Het is daar altijd veel donkerder waardoor de kleuren prachtig uitkomen. Blijf genieten. Groetjes Ina
  2. Elze:
    14 oktober 2014
    Zo de laptop maar weer eens opgestart om te reageren! Leuk om jullie zo te blijven volgen (want dat doe ik wel trouw iedere keer) en de foto's te bekijken. Denk dat het fotoboek weer prachtig gaat worden. Fijne tijd nog en lekker genieten :-).
    Wanneer vliegen jullie trouwens huiswaarts?
    Groetjes Cor en Elze