14 mei 2014 Gananoque

14 mei 2014 - Gananoque, Canada

Afgelopen nacht zware regen en onweer gehad maar vanmogen was het droog. De temperatuur was heel behaaglijk. (17 graden) Vanmorgen zijn we naar Gananoque gereden om met een boot de 1000 eilanden tour te maken. Eerst nog even koffie drinken bij Tim Horton. Tickets gekocht en om 10.00 uur gingen we varen. Het was bewolkt maar de temperatuur was goed. De tocht duurde 2 1/2 uur en was zeer de moeite waard. Als er een eilandje was waar een huis op paste dan stond het er ook. Heel leuk om te zien. Tijdens deze tocht vaarden we ook op Amerikaans gebied. Mijn telefoon bleef melding geven van de tarieven in de VS. Om 12.45 uur waren we terug en gingen we lunchen in de stad. Daarna hebben we een wandling gemaakt. Rond 15.00 uur brak de zon door en werd het heel erg warm.(25 graden) Toen nog wat boodschappen gedaan en daarna terug naar de camping. We hebben de hele tijd buiten gezeten in de zon. Nu is het 19.45 uur en het is nog heerlijk. Het was weer een "topdag".