11 mei 2014 Baie-Saint-Paul - Quebec

11 mei 2014 - Quebec, Canada

Vanmorgen zijn we naar Quebec gereden. Het was mooi weer maar rond 10.00 uur kregen we bewolking. Onderweg kwamen we weer langs de basiliek in Saint Anne de Beaupré waar op dat moment de zondagsmis werd gehouden. Natuurlijk zijn we gaan kijken. Van binnen is het prachtig maar het katholieke geloof wordt hier ook minder. Er waren niet heel veel gelovigen voor zo'n grote kerk. Daarna koffie gedronken bij Tim Horton. We zijn toen naar onze beoogde camping in Quebec gereden en hebben daar een plaats besproken. Met de camper zijn we  naar de stad gereden. Vervolgens zijn we met een stadsbus naar de oude stad in het centrum gegaan. Eerst even bij een Italiaan wat gegeten en toen gewandeld. We hebben zo'n beetje de hele oude stad gehad en daar deden we ongeveer 2 1/2 uur over. Het was erg leuk dar een kijkje te nemen. Rond 17.00 uur zijn we terug gegaan. Nu zitten we op de camping. Het is droog en niet koud. Het gaat nog steeds lekker.