Woensdag 3 november Sant Llorenc de Montgai

3 november 2021 - Sant Llorenç de Montgai, Spanje

Vanmorgen vanuit Estartit vertrokken naar SL de M. De rit was ongeveer 270 kilometer. Alles verliep voorspoedig en rond 13.30 uur waren we op een prachtige camping aan een meer. Nadat we wat gegeten hadden hebben we de fietsen gepakt en zijn een stuk gaan rijden. Het was prachtig weer en ongeveer 16 graden. Dat fietsen viel een beetje tegen want er is hier geen meter vlak. Onderweg zagen we verschillende klimmers tegen de steile wand van een berg. Dat is hier behoorlijk populair. We zijn langs het meer gereden en toen weer terug naar de camping. Daar hebben we wat gedronken op het terras in de zon. Bij de camper hebben we de fietsen weer achterop gezet en we zijn klaar voor de volgende ronde. Morgen is het plan om naar Zaragoza te gaan. Dat ligt hier ongeveer 200 km vandaan. Je schijnt daar mooie fietsroutes te hebben.

groetjes van ons.

1. Elze:
    3 november 2021
    Hi Hennie en Jacco,
    Wat pech gehad met files en foute navigatie maar uiteindelijk zijn jullie nu lekker aan het genieten!
    Goede reis morgen naar Zaragoza en het zal daar ook wel weer heerlijk weer zijn om op de fiets te stappen.
    Lieve groet Cor en Elze