Monkey Mia

4 september 2018 - Monkey Mia, Australië

Vanmorgen waren we er al vroeg bij want om 07.45 uur werden de dolfijnen gevoerd. Samen met nog een groot aantal toeristen verzamelden we ons bij de voederplaats. Eerst kregen we instructies van een “park ranger” wat mocht en wat niet mocht maar daarna ging het feest los. Het viel een beetje tegen want er kwamen maar 3 dolfijnen opdraven en later nog een vierde. Enkele mensen uit het publiek mochten ze een visje geven en daarna zwommen ze weer naar open water. De hele show duurde ongeveer 30 minuten. Hierna zijn we lekker gaan ontbijten in het restaurant. Hen had eggs benedict en ik een bacon and eggburger. Om 10.30 uur werden we  verwacht op de boot voor onze cruise. Dat was een mooie tocht van 3 uur. Op zee zagen we dolfijnen die aan het spelen waren. Ook zagen we zeeschildpadden en later zagen we af en toe een zeekoe. Die beesten zijn lastig te fotograferen omdat ze bijna niet boven water komen. Dat komt omdat ze 500 kg wegen. Maar een paar foto’s zijn toch redelijk gelukt. Op de weg terug kwamen er dolfijnen naast de boot zwemmen. Dat was een mooi gezicht. Ik kon ze goed op de foto zetten. Bij de camper hebben we geluncht en om 16.45 uur worden we weer verwacht op de boot. Nu voor een “sunset trip”

De trip zit er op. Het was niet veel meer dan 1 ½ uur varen met wel een hele mooie zonsondergang. Gelukkig waren we er op gekleed want op het water is het behoorlijk fris. Het is hier nu 18.45 uur en we gaan dadelijk uit eten in het restaurant. Al met al was het weer een superdag. Groetjes uit MOnkey Mia. Morgen naar Kalbarri.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Mar velzel:
    4 september 2018
    nou dat is weer fraai. mooi water en lekker naar flipper kijkenxxx
  2. Marga Moester:
    Wat een topdag!!
  3. Rineke:
    Alweer een mooie dag.
  4. Marjan:
    5 september 2018
    Hoi hoi, ziet er allemaal weer prachtig uit👍🏻 Bij ons is de koek op, na een vakantie met een randje 😢 hebben we toch wel genoten! We wensen jullie nog heel veel reis plezier groetjes Frans & Marjan.
  5. Jacco en Hennie:
    5 september 2018
    Blij dat jullie toch nog wat hebben kunnen genieten. Voor ons zit het grootste gedeelte er ook op hoor. 17 september vliegen we terug maar we hebben nu nog 12 dagen. Als we thuis zijn moeten we snel afspreken elkaar te zien. Veel liefs van ons aan iedereen.