Schiphol - Singapore

2 augustus 2018 - Singapore, Singapore

Vanmorgen zijn we naar Schiphol gebracht, Daar vandaan moesten we met de bus naar het vliegtuig gebracht worden ivm werkzaamheden bij de terminal. We hadden in het vliegtuig mooie plaatsen met veel beenruimte. (premium economy class).Na ongeveer 1 uur vertraging vertrokken we pas. Rond 07.00 uur waren we in Singapore. Daarvandaan werden we met een taxi naar ons hotel gebracht. We waren rond 08.00 uur in het Concorde hotel maar er was geen kamer. Eigenlijk logisch want rond 14.00 uur komen de kamers pas vrij. We baalden behoorlijk maar bij de receptie vertelden ze dat ze een luxere kamer hadden die we konden nemen. Dat kostte 130 Singapore dollars meer maar dan hadden we ook wat. Dat hebben we gedaan. Later bleek dat een perfecte beslissing te zijn. Nadat we eerst even geslapen hadden tot 12.30 uur zijn we op pad gegaan. Met de hop-on hop-off bus zijn we naar China Town gegaan. Daar hebben we de  Buddah Tooth Relic Temple and museum bezocht. Hierna zijn we wat gaan eten in China Town. Na het eten hebben we ons lekker een uur lang laten masseren. Vervolgens gingen we terug naar het hotel. Door onze upgrade kregen wij toegang tot de premier lounge waar we gebruik konden maken van cocktails en hors d'oeuvres. Dat hoorde erbij. Helemaal geweldig. Hennie aan de wijn en ik aan de wodka cola light. Het eten was er zo goed dat we verder niets meer hoefden. We zijn nu op de kamer en de mini bar is ook inbegrepen dus daar zal ik ook mijn slag in slaan. We hadden een geweldige dag. Het is hier redelijk bewolkt maar 29 graden. Morgen nog een dag hier en rond 21.45 uur worden we naar het vliegveld gebracht voor onze vlucht naar Cairns. We genieten weer.

1. Greetje Wierenga:
    2 augustus 2018
    Nou jullie hebben je geld er wel uit he in hotel Concorde. Lekker ete, een borrel en dan ook de koelkast op de kamer nog plunderen. Nou ja Jacco je bent tenslotte een Hollander. Een goed begin.
  2. Will en Mieke:
    3 augustus 2018
    Goed begin...dikwijls et halve werk
    Veel plezier en een hééél goede reis.
    Mieke en Will