Osoyoos - Creston

2 september 2015 - Creston, Canada

Opgestaan en het was mooi weer!! Na het ontbijt gingen we rond 08.30 uur op pad. Het reisdoel voor vandaag is Creston. Onderweg enkele malen gestopt om wat foto's van de omgeving te nemen. In Greenwood zijn we koffie gaan drinken. Dit is een prachtig stadje. De huizen in het centrum zijn uit 1899 en nog goed in tact. Rond de middag hebben we gegeten in de camper. Onderweg naar Creston zijn we verschillende passen overgestoken. Bij één van deze passen werd aangegeven dat de weersomstandigheden zomaar plotseling konden wisselen. Dat gebeurde dus ook. Op 1650 meter zaten we in de natte sneeuw. Een vreemde ervaring. Een stuk lager hield het op en reden we in de zon. Onze TomTom doet het geweldig. Zonder problemen kwamen we bij Scotties RV park in Creston. Een mooie camping vlak bij het centrum en zeker niet onbelangrijk: de Wifi werkt als een trein. Straks gaan we lekker uit eten. Al met al weer een mooie dag die voor ons nog niet voorbij is, het is hier nu 16.20 uur ( 2 september).  Groetjes uit Creston.

1. Elze:
    3 september 2015
    Hoi Jacco en Hennie,
    Jullie hebben het weer goed voor mekaar! Hopelijk wordt het weer ietsjes beter maar zolang het droog blijft, is het ook prima vertoeven toch? Hele fijne dagen en ik lees de verhalen weer als wij terug zijn. Lieve groetjes. Cor en Elze
    3 september 2015
    En vanuit Waalwijk. guniettu

en wij volgen....tenminste op afstand

groet en kus Mieke en Will
  3. Paul en MIEKE:
    4 september 2015
    Wat weer een mooie belevenis ,zo zon zo sneeuw en sneeuwkettingen omleggen alles is mogelijk daar. Hier alleen maar regen en regen .