Heemskerk

23 april 2022 - Heemskerk, Nederland

Zaterdag 23 april

Gisteren en vandaag de spullen en kleren verzameld en in tassen klaargezet.  We kunnen de camper vandaag om 2 uur ophalen bij Camperhuur aan de Vecht in Weesp. Een uurtje eerder dan gebruikelijk en dat komt wel goed uit. Het is een mooi grote camper van 7,40 meter lang. Na de nodige uitleg en controles van het interieur en de carrosserie gaan we om 3 uur weer op weg naar huis. We laden alle spullen in en Jacco zet de fietsen achter op het fietsenrek. We vertrekken naar Camping Noorddorperbos in Heemskerk. Lekker dichtbij. We worden ontvangen door een alleraardigste en goedlachse eigenaresse. We hebben een plek vooraan op het veld en kunnen vooruit op onze plek rijden. Dat is wel lekker want inparkeren wordt nog wel een dingetje. Als we staan komen de nieuwsgierige buren gelijk de camper bewonderen. Mooi ding. Zij wonen in Heemskerk en staan hier 2 maanden omdat hun huis wordt verbouwd. Om 6 uur zijn we klaar met inrichten en stappen op de fiets om een hapje eten. Ons doel is de Patatoloog, maar daar is het loei druk. Buiten zijn alle tafeltjes bezet en binnen is het behoorlijk warm. Daarbij komt dat er veel schreeuwende kinderen rond rennen op weg naar een groot springkussen en weer terug naar hun ouders die aan tafel zitten. Wij fietsen door naar het dorp en eten relaxt wat bij Family. Terug op de camping installeren we ons in ons zeer comfortabele onderkomen voor komende 14 dagen.

1. Henderina Gorter:
    23 april 2022
    Dat wordt genieten in het huis op wielen
  2. José en Rob:
    23 april 2022
    Wat leuk zo’n huis op wielen, wij wonen al sinds augustus vorig jaar in onze camper. https://wezijnoppad.nl Veel plezier de komende dagen. Camperen is echt geweldig!!