20-09 Revelstoke - Radium Hotsprings

21 september 2022 - Radium Hot Springs, Canada

Vandaag zijn we met stralend weer naar Radium Hotsprings gereden. Onderweg hadden we zo als gewoonlijk prachtige uitzichten. Rond 14.00 uur waren we bij de hotsprings. Hier hebben ze mountain time hetgeen inhoud dat het een uur later is. Wij hadden verwacht rond 13.00 uur aan te komen maar dat mocht de pret niet drukken. Vanaf de weg konden we zien hoe druk het was in de hotsprings en dat viel erg mee. Wij terug naar de camper en de zwemspullen opgehaald. We kochten een kaartje ( senior dus $ 2 korting) en rond 14.25 uur lagen we te water. (temperatuur 39 graden) Heerlijk in de zon en goed voor je lijf. Na ongeveer 45  minuten stopten we want je gaat er steeds meer uitzien als een verschrompelde appel vooral je handen zien er niet uit. Hierna zijn we naar de camping gegaan om in te checken. We hebben een mooie plek met achter ons een snel stromende beek. Dat zal weer wat worden vannacht, Normaal moet ik er al 2 tot 3 keer uit om te plassen dus we gaan het meemaken. We hadden al een restaurant op het oog (Old Salzburg) maar dat ging pas om 17.00 uur open. We zijn dus eerst even door het stadje gelopen en daarna naar het restaurant gegaan. We waren er om 17.10 uur en dat was maar goed ook want om 17.30 uur zat het bomvol. Het eten was voortreffelijk. Toen we weggingen zaten er buiten nog zeker 25 man te wachten op een tafeltje dus kan je nagaan hoe goed het eten was. Morgen gaan we naar Banff voor 2 nachten. Groetjes uit RH.

1. Henderina Gorter:
    21 september 2022
    Prachtige foto's, mooi om te zien.
  2. Marjan:
    21 september 2022
    Hoi hoi, klinkt allemaal heerlijk,top dat jullie lekker genieten.