22-02 Innisfail - Millaa Millaa

22 februari 2020 - Millaa Millaa, Australië

Op advies van de camping beheerder weken we vanmorgen in eerste instantie van onze route af. Hij adviseerde ons namelijk om de Josephine Falls te bekijken. Dat was wel een stuk omrijden maar volgens hem zeker de moeite waard. Toen we onderweg waren begon het keihard te regenen. Bij de waterval aangekomen ging het nog steeds enorm tekeer. Om er te komen moesten we 800 meter door het bos lopen. Gewapend met een paraplu en de camera gingen we op pad. Het was inderdaad een mooie waterval maar wat wil je dan ook met dit weer. Terug bij de camper bleek dat we het allebei niet droog hadden gehouden en moesten we een schoon shirt aan. We gingen weer op pad en de rest van de dag zou trouwens een watervallen dag worden. Bij Mungalli bekeken we de volgende waterval en hierna gingen we lunchen in Millaa Millaa. Na het eten hebben we the waterfall circuit gereden. Hieraan liggen nog drie watervallen die allemaal de moeite waard waren. De eerste was de Millaa Millaa Falls, de tweede was Zillie Falls en de laatste was Ellinjaa Falls. Na deze ronde zijn we nog even naar het stadje gereden en heb ik daar nog een paar foto’s genomen omdat het zo’n leuk plaatsje is. Inmiddels staan we op de camping en zijn we bezig met de planning voor morgen. Als alles lukt wat we graag willen gaat dat ook weer een knaller worden met misschien een enkele waterval.                 Groetjes uit Millaa Millaa.