17-02 MacKay - Hillsborough

17 februari 2020 - Cape Hillsborough National Park, Australië

Vanmorgen zijn we naar Slade Point gereden. Daar staat een watertoren die prachtig beschilderd is. Vervolgens gingen we naar Lamberts lookout vanwaar we een mooi zicht hadden op de kust van MacKay. Van daaruit was de watertoren ook goed te zien. Hierna gingen we naar MacKay Breakwater. Dat is de marina van MacKay. Er stonden mooie appartementen en er lagen prachtige jachten. In het centrum van MacKay dronken we koffie en liepen een route met veel kunst en street art. Het was inmiddels weer 34 graden en we waren blij toen we weer in de camper zaten met de airco aan. In Dolphin Heads stopten we bij een lookout en dat deden we in Eimeo ook. Er viel niet veel te beleven maar de uitzichten waren prachtig. Hierna zijn we binnendoor naar Cape Hillsborough gereden. Daar is een camping vlak aan het strand waar ’s morgen de kangoeroes komen om voedsel te zoeken. Als het laagwater is eten ze algen en ander voedsel dat de oceaan hen brengt. Op de camping kregen we te horen dat we morgenochtend rond 05.20 uur op het strand moeten zijn om dit mee te maken. Daar we wat aan de vroege kant waren hebben we hier geluncht en zijn we later naar het zwembad gegaan. Gelukkig waren we hier op tijd want nu hebben we een plek in de schaduw. Even later begon het hier behoorlijk drukker te worden. Iedereen komt hier voor de kangoeroes op het strand. We zijn ontzettend blij met onze mifi want hier is dus ook geen internet. Het heeft ons op heel veel campings geholpen want als er al wifi is dan is het abominabel slecht. Morgen horen jullie hoe het afgelopen is.        Groetjes uit Cape Hillsborough.

1. Greetje Wierenga:
    17 februari 2020
    Wow, die hond op de muur, mooi zeg
  2. Mar velzel:
    17 februari 2020