05-02 Moree

5 februari 2020 - Moree, Australië

Gisteravond zijn we gaan eten bij de Amaroo Tavern. Dat is een klein stukje lopen hier vandaan. Een geweldige tent waar je aan de ene kant kunt gokken op de paardenrennen, hondenrennen en harddraverijen en waar de andere kant het eetgedeelte is. Het eten is er erg goed. De scheiding wordt gevormd door een flinke bar waar alles besteld moet worden want aan bedienen doen ze niet. Vanavond gaan we weer en dan zal ik mijn fototoestel meenemen. Vanmorgen zijn we naar het informatie centrum van Moreen gegaan om te kijken wat er hier te beleven valt. Op hun advies hebben we de heritage walk gedaan. Dat is een wandeling door de stad waarbij we veel muurschilderingen en art deco gebouwen te zien kregen. Bij café Omega dronken we koffie. Rond 12.00 uur begon het te regenen. We deden nog wat boodschappen en gingen terug naar de camping. We zijn natuurlijk weer in de thermale baden gedoken en zitten nu in de camper. Het regent nog steeds behoorlijk. Wel een vreemde gewaarwording na de vorige dagen. We hebben gelukkig onze mifi en kunnen dus volop internetten. Vandaag hebben we ons toch weer prima vermaakt. Het plan is morgen naar Grafton te rijden.     Groetjes uit Moree.

1. Marjan:
    5 februari 2020
    Jullie vermaken je uitstekend. Zojuist weer even een aantal verslagen van de laatste dagen gelezen. Superleuke reis. Wel veel wisselingen in temperatuur en weer. Zondag jl sleutel weer overgedragen aan Dick en Marja. Wijzijn nu weer in Delden als Homewatchers. Geniet van alles . Groetjes Peter en Marjan
  2. Mar velzel:
    Mooi die muurschilderingen❤❤❤❤❤