04-02 Bourke – Moree 450 km

4 februari 2020 - Moree, Australië

Gister toen we een beetje op stel waren kwamen we er achter hoe mooi de camping was. Ze hadden 2 zwembaden waar we dankbaar gebruik van hebben gemaakt. Later toen de zon onder ging is Hennie naar de buitenkant van de camping gelopen om dat te fotograferen. Toen ze bij de rand aankwam stonden daar 2 kangoeroes die  groter dan haar waren. Gelukkig sprongen ze weg en kon hen de foto’s maken. De avond was erg warm. Om 21.30 uur was het nog 32 graden. Een groot ongemak hier in Australië is dat het hier sterft van de vliegen. Af en toe word je er kriegel van. Vandaag hadden we dus weer een redelijke reisdag. Onderweg was hetzelfde als gisteren, emoe’s, geiten, kangoeroes en heel veel uitgestrekte vlakte. Gelukkig passeren we af en toe nog een stadje maar dat stelt ook niet veel voor. Ons doel Moree bereikten we rond 14.00 uur. We hebben ingecheckt voor 2 nachten bij het Gwydir Carapark Thermal Pools. Ze hebben hier 4 thermale baden van 34, 35, 37 en 39 graden waar we als gast gebruik van mogen maken. Dat gaan we dus straks zeker doen. Ook hebben ze nog een flink normaal zwembad. Moree staat vooral bekend om zijn geneeskrachtige hot spring baden die een helende werking hebben. Wat zullen we straks fit zijn.

Groetjes uit Moree.

1. Joke:
    4 februari 2020
    Thermaal baden, o.a.goed voor je gewrichten👍
  2. Greetje Wierenga:
    4 februari 2020
    Gelukkig weer heerlijk weer. Wel redelijk uitgestorven overal he? Gelukkig hebben jullie elkaar en niemand nodig