Cervantes - Mandurah

11 september 2018 - Mandurah, Australië

Vandaag zijn we naar Mandurah gereden. Dat ligt voorbij Perth. Verleden jaar begon onze vakantie hier dus we wisten dat het een goede camping was. Het is een behoorlijk grote plaats met veel winkels en restaurants. Het weer was vandaag wat minder. Het wordt steeds kouder maar af en toe hebben we toch ook een zonnetje. In de stad hebben we de “Venetian walk” gedaan. Dat is een mooie wandeling langs prachtige appartementen met een kanaal voor de deur waar bijna iedereen een flinke boot voor heeft liggen. De lunch hadden we bij een Maleis/Chinees restaurant. Het was heerlijk. Omdat we toen toch in Chinese sferen verkeerden hebben we ons daarna lekker laten masseren. Hennie een voetreflex massage en ik een full body. Daar knapten we van op. Op de camping zagen we een mooie groene papegaai. Ik al blij dat ik hem op de foto had en even later bleek dat het hier barst van die beesten en ze zijn brutaal ook. Ze klimmen bijna de camper in. We hadden een handje ontbijtgranen gestrooid en het leek wel oorlog. Overal kwamen ze vandaan inclusief een stel eenden en een magpie ( zwartrugfluitvogel = ik verzin het echt niet ook heeft ie nog een witte rug). Tijdens een korte wandeling rond de camping zagen we roze kakatoes en ook nog een grote donkere kangoeroe. Hij was jammer genoeg te ver weg om hem knap te fotograferen. Morgen gaan we een klein stukje omhoog naar Fremantle.     Groetjes uit Mandurah.

1. Mar velzel:
    11 september 2018
    weer prachtige fotos en mooi die papagaaien. een huis aan het water met een bootje voor de deur is ook geen straf. en weer strak in je vel na de massage jac.?
  2. Marjan:
    12 september 2018
    Geniet nog van de laatste dagen!👍🏻