18 november Villefranche sur Saone

18 november 2021 - Villefranche-sur-Saône, Frankrijk

Het bezoek aan de familie vandaag ging niet door. We kregen vanmorgen een bericht van Carla, de dochter van Marie.Angels, dat haar moeder afgelopen nacht in het ziekenhuis was overleden. We wisten dat ze opgenomen was met kanker maar men moest eerst een ontsteking genezen en daarna kon zij met chemo behandeld gaan worden. Dat het allemaal zo snel zou gaan kon niemand verwachten. Door dit trieste gebeuren besloten we om naar huis te gaan. In de buurt waar we zaten hadden we alles al eerder gezien en het ging vandaag zuiver om de familie weer eens te ontmoeten. Voordat we goed en wel op de snelweg zaten ging er een flinke tijd voorbij omdat er overal wegwerkzaamheden waren. Toen we uiteindelijk goed op pad waren ging het redelijk voorspoedig. We zagen bij de grens de Pyreneeën bedekt onder een dikke laag sneeuw. Het was dus niet verwonderlijk dat we het behoorlijk koud hadden gehad toen we nog boven in Spanje zaten. We zitten inmiddels in Frankrijk op een camping bij Villefranche sur Saône en hebben 625 km gereden. De camping stelt niets voor maar we zijn blij dat we wat hebben want het begon al aardig donker te worden. We kunnen naar het toilet en we hebben stroom wat wil je nog meer. Het was voor ons een trieste dag. We hadden Marie.Angels en de familie al heel lang niet meer gezien we hebben een geweldige tijd met haar en alle anderen gehad. We zijn verdrietig.

groetjes van ons.

3. Marga Moester:
    Sterkte 😘
  4. Mar velzel:
    18 november 2021
    Joh. Wat erg. Wat een vervelend einde van de vakantie.
  5. Wil Davidson:
    19 november 2021
    Wat erg dat het zo moet eindigen, maar bedankt voor de mooie reisverslagen en foto’s.Goede thuisreis en tot ziens.Cees en Wil