13 november El Campello

13 november 2021 - El Campello, Spanje

Vanmorgen zijn we eerst richting Santa Pola gereden. Volgens onze overwinterende buurman was daar op zaterdag een leuke markt. Toen we er bijna waren kregen we goed zicht op de grootte van deze plaats. Het is een grote stad en we hadden geen zin om weer allerlei kapriolen uit te halen om de markt te zoeken. Vlak voor de stad konden we afbuigen richting Alicante en dat deden we dus. We hadden een bepaalde camping op het oog en ze hadden plek voor ons. We hebben de fietsen gepakt en over de boulevard richting Alicante gereden. Onderweg hebben we even lekker simpel een Mc Donald gepakt. Het is hier heerlijk en je krijgt echt een vakantie idee. Het barst hier van de overwinteraars. Ons lijkt het echt helemaal niets om hier maanden op dezelfde plek te zitten met dezelfde groep. (Nederlanders, Fransen Duitsers enz)  De plaats waar we nu zitten ligt net even buiten Alicante. Morgen is ons doel Valencia. We blijven daar minstens 2 dagen. Hoe we verder gaan zien we nog wel. We hebben inmiddels contact gehad met onze Spaanse kennissen en die willen ons graag nog zien dus terug naar Camallera gaat nog gebeuren. Gelukkig hadden we daar in de buurt tijdens de start van onze vakantie een uitstekende kampeerplek. Voorlopig zitten we nu hier en hebben het nog steeds goed naar onze zin. We bekijken het dag voor dag.

Groetjes uit El Campello.

1. Marga Moester:
    13 november 2021
    Wat heerlijk dat jullie genieten van het Spaanse weer. Mooie plekken bezoeken jullie. Fijne dagen nog.
  2. Gerard Bot:
    14 november 2021
    Valencia zal jullie bevallen. Een echte stad voor fietsers. De hele rivierbedding op en neer is bijzonder leuk.