18 en 19-01 Singapore-Melbourne

19 januari 2020 - Melbourne, Australië

Nadat we de boel weer hadden ingepakt hebben we ons rond 18.00 uur uitgecheckt in het hotel. Onze bagage werd  opgeborgen en bewaakt en wij konden nog een keer gebruik maken van de lounge. Eten en drinken was dus weer geregeld. Om 20.30 uur gingen we met een taxi naar het vliegveld. Onze vlucht vertrok om 00.25 uur dus we hadden nog flink wat tijd om het één en ander daar te bekijken. In het vliegtuig hadden we geweldige plaatsen. We zaten vooraan in een rijtje van twee dus we hadden enorm veel beenruimte. Tijdens de vlucht hebben we beiden naar ons idee niet veel geslapen. De vlucht duurde 7 uur. Om langs de douane te komen duurde extreem lang. Het was vreselijk druk en er waren meerdere vliegtuigen gelijktijdig geland. Ongeveer 1 uur en 10 minuten voordat we verder naar de bagageband konden. Gelukkig ging het met de koffers sneller. Het was heerlijk weer zo’n 26 graden en zon. Met een taxi gingen we naar het Novotel. Onze kamer was al klaar en we konden gelijk naar boven. We zitten op 10 hoog. Nadat we de spullen hadden uitgepakt en het internet hadden uitgeprobeerd gingen we de stad in. We gingen alvast verkennen waar we morgenochtend moeten zijn voor onze fietstocht met een gids. Dat was vrij eenvoudig te vinden. Hierna hebben we wat inkopen in Chinatown gedaan en die spullen naar de kamer gebracht. Opvallend is hoe de Australian Open hier in Melbourne leeft. Veel mensen vragen of we hier voor het tennis zijn. Later in de middag zijn we bij het Timeout café een biertje gaan drinken en daar hebben we ook gegeten. Hennie had zalm en ik een geweldige steak. De jongen die ons bediende was Max een Nederlandse jongen die samen met zijn vriendin werkend door Australië trekt. Rond 16.00 uur begon het licht te regenen maar dat was snel voorbij. Terug in het hotel hebben we eerst een uurtje geslapen. Morgen hebben we hier nog een volle dag en daarna gaan we de camper ophalen.

Groetjes uit Melbourne.

1. T.Velzel:
    19 januari 2020
    Klinkt weer fantastisch. Geniet ervan.
  2. Will en Mieke:
    veel plezier !!!
  3. Mar velzel:
    19 januari 2020
    Fijn om te weten dat jullie goed zijn aangekomen en dat jullie de fietstocht al hebben gehad en de camper hebben opgehaald neem ik aan. Of kijk ik te ver vooruit? 😘😘😘😘😘
  4. Jacco en Hennie:
    19 januari 2020
    Hai lieve schat dat gaat morgen gebeuren. Heel dikke kussen van ons.
  5. Trudy:
    Heel veel plezier samen🛫👍
  6. Mar velzel:
    ❤❤❤❤❤❤❤😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘
  7. Greetje Wierenga:
    19 januari 2020
    Goed zo! Morgen dus fietsen, rijden ze daar links? Pas op dan he, best lastig voor ons. Goed in de slipstream van de gids blijven
  8. Jacco en Hennie:
    19 januari 2020
    Ze rijden idd links. Bedankt voor de tip en je lieve reacties.
  9. Joke:
    20 januari 2020
    Op naar het volgende avontuur🚐
  10. Greetje Wierenga:
    21 januari 2020
    Lekkere camper jongens, lijkt me wat mobieler dan die woonwagens van de states en canada. Nu kun je natuurlijk veel meer buiten zijn dus meer ruimte heb je niet nodig. Als die hagelstenen zo groot als eieren die ik gisteren op het nieuws zag bij Melbourne niet jullie kant op komen tenminste. Succes en veilige kilometers gewenst.
  11. Jacco en Hennie:
    21 januari 2020
    Wow wat grappig Gre, daar hebben wij niets van meegekregen. We hebben wel heel veel regen gehad maar dat was gelukkig na onze fiets toer.
  12. Marjan:
    22 januari 2020
    Jullie hebben al heel verl gezien en gedaan sinds jullie uit Wormer vertrokken zijn. Ziet er geweldig uit. Geen akelige dingen tot nu toe. Mooie foto's. Toppie !