Reacties
Reacties 1 - 50 van 65
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Will en Mieke | Fijn dat we mee mochten genieten Goede terugreis en… | 30 mei '25 |
| Johanna | Ik heb weer genoten van jullie reisverslagen en foto's,… | 30 mei '25 |
| Wil Davidson | Bedankt voor de mooie reisverslagen en foto’s.Tot… | 30 mei '25 |
| Marjan | Prettige terugreis, en welkom thuis | 29 mei '25 |
| Marjan | Prettige terug reis welkom thuis.✈️ | 29 mei '25 |
| Joke | Het is weer een mooie vakantie geweest! Goede terugreis😘 | 29 mei '25 |
| Mar velzel | Wat een hoge kerk zeg , bijna tot aan de hemel😂😂😂goede… | 29 mei '25 |
| Gre Wierenga Martis | Het zit er alweer (bijna) op. Was weer leuk om jullie… | 29 mei '25 |
| Pauline | Goede terugreis en bedankt voor het mee mogen maken… | 29 mei '25 |
| Marga Moester | Fijn dat jullie de laatste dag mooi weer hebben. Mooie… | 29 mei '25 |
| Will en Mieke | Geweldig mooi Onze geyser heeft minder kracht | 29 mei '25 |
| Mar velzel | In 1 woord prachtig | 29 mei '25 |
| Sjoek Akkerman | Wat een natuur geweld ! Prachtig | 28 mei '25 |
| Pauline | Prachtige foto's! | 28 mei '25 |
| Mar velzel | Wat een regen elke keer,hoop dat de rest van de week… | 28 mei '25 |
| Henderina | Goedenmorgen hier. Interessant verhaal,en mooie foto's | 28 mei '25 |
| Jacco en Hennie | Goed hè Will. Jacco is een natuurtalent 😂 | 27 mei '25 |
| Jacco en Hennie | Ja, het is echt zo blauw als je op de foto’s ziet.… | 27 mei '25 |
| Jacco en Hennie | Zo heeft alles zijn charme. Zelfs de geur van rotte… | 27 mei '25 |
| Jacco en Hennie | Dat is maar goed ook Pauline, want het stinkt enorm… | 27 mei '25 |
| Jacco en Hennie | In de auto is de regen geen probleem. En op de kou… | 27 mei '25 |
| Jacco en Hennie | Valt best mee hoor Gre. We waren voorbereid met 4… | 27 mei '25 |
| Marjan | Ik hoop dat jullie, toch nog wel genieten. Hier is… | 27 mei '25 |
| Henderina | Jammer van de regen,maar jullie hebben het toch maar… | 27 mei '25 |
| Gre Wierenga Martis | Mooi hoor maar wat een pokkenweer hebben jullie zeg. | 27 mei '25 |
| Gre Wierenga Martis | Wonderschoon allemaal. Bijzondere belevenissen hè… | 26 mei '25 |
| Mar velzel | Rotte eieren,wel leuke leuke huizen en hotel | 26 mei '25 |
| Pauline | Indrukwekkende natuur! Gelukkig kan ik het verslag… | 25 mei '25 |
| Gre Wierenga Martis | Fantastische foto’s | 25 mei '25 |
| Heleen Brink | Ziet er geweldig uit! Veel plezier. | 25 mei '25 |
| Marga Moester | Mooi gezicht die blauwe ijsschotsen. Wat een mooie… | 24 mei '25 |
| Will en Mieke | Prachtige foto's En wat krijg je al die moeilijke… | 24 mei '25 |
| Mar velzel | Wat een mooie kleur,is dat echt zo blauw? | 24 mei '25 |
| Wil Davidson | De nieuwe wintergoed! | 23 mei '25 |
| Mar velzel | Wat een verhaal,zie geen boot,is die gezonken? | 23 mei '25 |
| Mar velzel | Hahaha | 23 mei '25 |
| Sjoek Akkerman | Wat een oer landschap | 23 mei '25 |
| Mar velzel | Wat een lava en alles erom heen zo groen,prachtig | 22 mei '25 |
| Marga Moester | Wat een bijzondere omgeving. Super om zo met jullie… | 22 mei '25 |
| Gre Wierenga Martis | Wat een waanzinnige natuur. Geweldig | 22 mei '25 |
| Mar velzel | Mooie foto's en dat geklater van de watervallen… | 22 mei '25 |
| Gre Wierenga Martis | Weet je nog destijds toen die krater begon te spuwen… | 21 mei '25 |
| Pauline | Mooi om te zien dat het ondanks de vulkanen/lava toch… | 21 mei '25 |
| Fred en Gre van Slooten. | Mooie foto's. Leuk dat wij jullie reis weer kunnen… | 21 mei '25 |
| Lidwina | Mooie foto's en ga maar lekker genieten samen | 21 mei '25 |
| Mar velzel | Prachtige foto.s en ook nog lekker weer erbij. | 20 mei '25 |
| Gre Wierenga Martis | Jullie zijn zeker enthousiast van start gegaan. Mooie… | 20 mei '25 |
| Marga Moester | Wat een mooie reis maken jullie! Mooie foto’s met… | 20 mei '25 |
| Wil Davidson | Mooie foto’s. | 20 mei '25 |
| Will en Mieke | Een mooi begin. Fijne voortzetting!! Liefs Mieke en… | 20 mei '25 |
1 2 Volgende »

- Will en Mieke: Fijn dat we mee mochten genieten…
- Johanna: Ik heb weer genoten van jullie…
- Wil Davidson: Bedankt voor de mooie reisverslagen…
- Marjan: Prettige terugreis, en welkom…
- Marjan: Prettige terug reis welkom…
Alle reacties »