09-03-2018 Las Vegas - Henderson

9 maart 2018 - Henderson, Nevada, Verenigde Staten

Vanmorgen zijn we de stad ingelopen om te ontbijten. Bij Wendie's hebben we dat gedaan. Niet perfect maar het vult de maag. In Amerika zijn ze niet zo van ontbijten. Dat gebeurt buiten de deur en moet snel gaan. In ons hotel was er ook geen gelegenheid voor. Er was wel een food-court maar dat is meer voor later op de dag, we hadden geen zin om al aan de warme hap te gaan. Op de Strip keken we onze ogen weer uit. Wat een pracht en praal. 's Avonds zal het helemaal te gek zijn. Dat gaan we ook meemaken. Eigenlijk konden we de camper pas vanaf 14.00 uur ophalen maar om 11.00 uur gingen we met een taxi op de gok heen. Geen enkel probleem en we werden direct geholpen. Na de bekende uitleg gingen we rond 12.30 op pad. We zijn eerst naar de Walmart gereden en hebben daar flink ingeslagen. Natuurlijk zijn we nog het nodige vergeten maar dat komt morgen of overmorgen wel. We hebben besloten om niet ver te gaan en zo zijn we beland op de Las Vegas KOA campground. We zijn nu zo'n beetje op orde en morgen gaan we echt op pad. Het weer is schitterend. Ik loop al op slippers en in de korte broek. Lekker hoor. Ik ga er voor nu mee stoppen en neem een borrel in het zonnetje. Groetjes vanuit Henderson.