14-03-2018 Tucson - Globe

14 maart 2018 - Tucson, Arizona, Verenigde Staten

Vanmorgen zijn we eerst naar de Sabino canyon gereden.We hebben daar een flinke wandeling van ongeveer 2 uur gemaakt. Het was licht bewolkt en dat kwam goed uit want als het zo als gisteren was geweest dan waren we nooit zo ver gekomen. De trip was erg mooi met natuurlijk weer de nodige cactussen. Er waren zelfs waarschuwingsborden dat er mountain lions zijn gesignaleerd maar wij hebben niets gezien. Terug in de camper eerst koffie met wat lekkers en toen verder op pad.We zijn via de route 77 gereden. Dat is een mooie toeristische route. Onderweg hebben geluncht in Oracle. Daar zaten op dat moment de sheriff met zijn 7 collega's dus ons kon niets gebeuren. Na de lunch zijn we naar Globe gereden. De planning was daar naar een specifieke camping te gaan. Daar aangekomen bleek dat een behoorlijke afknapper te zijn. Er waren totaal geen voorzieningen. De beheerster  zei dat ze net een nieuwe camping hadden geopend aan de andere kant van de snelweg met alle voorzieningen. Wij daar naartoe. Die camping was inderdaad nieuw maar lag pal langs de snelweg. Verder liep het er zo schuin af dat "Eddy the Eagle" er makkelijk zijn trainingskamp had kunnen opslaan. Na veel zoeken zijn we eindelijk op een camping terecht gekomen tussen Globe en San Carlos. Ook niet echt een topper maar we moesten iets. We staan op een groot geasfalteerd terrein voor een casino. We hebben hier echter wel wifi, water, licht en afvoer voor het toilet. Al met al toch weer een topdag met de hele middag verder zon. Ik ga zo op mijn campingstoeltje buiten zitten. Lekker met een glas witte zinfandel en tussen de truckers. Groetjes van ons uit ????????? Geen idee.

1. T.Velzel:
    15 maart 2018
    Dat ??,??.klinktgoed. Heel veel plezier.