23-01 Phillip Island

23 januari 2020 - Phillip Island, Australië

Gisteravond begon het hard te regenen en dat ging de hele nacht door. We werden vanmorgen pas rond half 10 wakker en het was bewolkt maar gelukkig droog. De  temperatuur lag rond de 20 graden. Na alles op ons gemak gedaan te hebben zijn we naar San Remo gereden. Dat ligt aan de andere kant van de brug op het vaste land. Om 12 uur worden daar de pelikanen gevoerd. Eerst waren er maar 6 maar rond 12 uur verschenen de mannen en vrouwen. Ze kwamen spectaculair aanvliegen. Het was een grote groep van ongeveer 25 stuks.  Heel leuk om mee te maken. Hierna zijn we een rondje door het plaatsje gelopen en even later begon het weer te regenen en niet zo’n klein beetje ook. In de camper hebben we gegeten. Toen het droog was zijn we naar het plaatsje Rhyll gereden. Daar viel niet veel te beleven dus zijn we doorgereden naar Cowes. Hennie heeft verder gereden om alvast een beetje te wennen aan het links rijden. Het ging helemaal prima. Op de terugweg stopten we bij Pannys chocolat factory. Daar hebben we natuurlijk chocomel gedronken. Het was inmiddels al weer mooi weer geworden en dat is het nu nog steeds. ( 17.00 uur) Hennie heeft net de was gedaan en we hebben goede hoop dat we vanavond naar de pinguïn parade kunnen. De voorspellingen zijn slecht maar voorlopig is het prachtig weer. Tijdens de parade mogen geen foto’s genomen worden dus dat is wel jammer. Hoe dat afgelopen hier lezen jullie morgen. Groetjes uit Phillip Island.

1. T.Velzel:
    23 januari 2020
    Goed zo Hennie. Doe je voorzichtig.
  2. Mar velzel:
    23 januari 2020
    Nou wat gaaf al die pelikanen. En kijk mijn hein nu weer eens mans rijden😁😁goed van je. Nu wel de rotondes links nemen hè. Groetjes uit een mistig wijk aan zee. ❤❤❤❤