26-03-2018 Henderson - Las Vegas

26 maart 2018 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Vanmorgen hebben we de camper ingeleverd. Daar werd ons geadviseerd de Uber app. te downloaden en zo een taxi te bellen. Dat werkt dus perfect. Binnen 5 minuten werden we opgepikt, Vorige keer betaalden we met een reguliere taxi $ 65 en nu waren we $ 29.40 kwijt dat is inclusief fooi. Bij de Luxor konden we inchecken en hadden we gelijk een kamer. Normaal kan je pas om 15.00 uur terecht dus we hadden veel mazzel. Eerst onze spullen naar de kamer gebracht en toen even lunchen. Er zijn hier genoeg gelegenheden. Het is net een groot winkelcentrum. Na het eten zijn we even gaan liggen. Onze Uber chauffeur had ons verteld dat je vanaf Skyfall in het Delano hotel een mooi zicht hebt over de stad. Een absolute aanrader voor degene die hier komt. Rond 17.30 uur waren we daar en het uitzicht is inderdaad prachtig. Het was nog licht en helaas was het tegen de avond volledig afgehuurd voor een privé feest. Jammer dan. We besloten om weer met de Uber naar de oude stad op Freemont Street te gaan. Lekker makkelijk overal werkt de mifi. We zijn daar gebleven tot het donker werd. Je kijkt je ogen uit. Dit is het echte oude Las Vegas met o.a het Golden Nugget casino. Het barst er van de straat artiesten en aparte figuren. Toen we terug wilden gaan namen we natuurlijk weer contact op met de Uber. Onze mifi had het opgegeven omdat hij geen stroom meer had. (lekker slim) wij gingen terug met een normale taxi en dat kostte ons $16 meer. Voor je fouten moet je betalen. In het hotel heb ik nog een dubbele wodka met jus genomen en Hennie had een Chardonnay. Kosten $ 25. Maar dat mag de pret niet drukken. We zijn blij dat we deze extra dag in LV hebben geboekt want we hebben genoten. Morgen komen we naar Nederland. We hebben al ingecheckt. Dit is dus het laatste verslag. Bedankt voor de leuke reacties op de blog en via Facebook. We hebben er weer heel erg van genoten.

1. Will en Mieke:
    27 maart 2018
    Veilig thuiskomst toegewenst
  3. Petra:
    29 maart 2018
    gelukkig heb je het zonnetje meegenomen vandaag