19-03-2018 Holbrook - Monument Valley

19 maart 2018 - Monument Valley, Utah, Verenigde Staten

Vanmorgen hadden we geen water omdat de slang die op de camper aangesloten zit bevroren was. Het heeft vannacht behoorlijk gevroren maar we waren er op voorbereid. We hebben voor het eerst met de kachel aan geslapen. De thermostaat stond op 12 dus hij is 's nachts niet vaak aangesprongen. Koffie gedronken en toen bij Denny's ontbeten. We zijn eerst naar Chinle gereden. Daar was de Canyon de Chelly. Een lange doodlopende weg met veel uitzichtpunten voerde ons het park in. Prachtig is het daar. De ene stop was nog mooier dan de andere. Nadat we wat gegeten hadden gingen we op weg naar Monument Valley. Dat was nog 200 km rijden. We hebben geen snelweg gereden. Vanuit Arizona reden we Utah binnen. Onderweg bemerkten we op de TomTom dat het hier weer een uur later is. Geen probleem want de camping was besproken. We reden Monument Valley in. Het is hier ook schitterend mooi. Met het licht van de langzaam ondergaande zon konden we mooie foto's maken. Tom maakte ons nog aardig ongerust toen hij zei: "Bestemming bereikt". Op dat moment zaten we in "the middle of nowere". Bleek dat de camping 20 mijl verderop was. Maar eind goed al goed. We staan weer met een volledige "hookup" (water, elektriciteit, afvoer en internet) Vannacht wordt het niet zo koud als gister maar de campingbaas sluit om 22.00 uur voor de zekerheid het water af. Morgen om 07.00 uur kunnen we weer douchen. Het weer vandaag was zonnig. Wel fris maar toch in de korte broek. Weer een geweldige dag. Groetjes vanuit Monument Valley.

1. Merel van Lonkhuijzen:
    20 maart 2018
    Wow, prachtige foto’s! En maar weer het thermo ondergoed aan😏
  2. Greetje Wierenga:
    20 maart 2018
    Sodemieter jongens, wat een geweldige reis maken jullie
  3. Rina:
    20 maart 2018
    Echt prachtig allemaal !!
  4. Will en Mieke:
    20 maart 2018
    Er zijn weinig mensen die en zomer en wintervakantie ineen doen.
  5. Arnaud:
    20 maart 2018
    Wat een wijde blik, weinig weide.