Vancouver - Surrey BC 08 sept. 2019

8 september 2019 - Surrey, Canada

Vannacht hebben we goed geslapen. We zijn wel een paar keer wakker geworden omdat we al heel vroeg sliepen. Om 06.30 uur zaten we al aan het ontbijt. Ik had toast, gebakken eieren, spek en gebakken aardappels en Hennie had scrambled eggs met geitenkaas en zalm. Een stevig begin van de dag. Hennie heeft met de camper verhuurder gebeld om te vragen hoe laat zij ons hier oppikken. Dat zal rond 13.00 uur worden dus nog een tijdje wachten, Gelukkig hoeven we pas om 12.00 uur van de kamer af. We houden ons nu bezig met het uitzoeken waar we straks een grote supermarkt kunnen vinden. Ook moeten we een filiaal van “Telus” zoeken waar we een simkaart voor de MIFI kunnen kopen. Ten slotte kijken we voor een camping voor onze eerste overnachting met de camper. Dit stukje heb ik vanmorgen alvast geschreven dus later volgt de rest van onze belevenissen vandaag.

Rond 12.45 uur werden we opgehaald door een busje. We waren niet de enige want we gingen langs verschillende hotels om andere reizigers op te pikken. Bij de verhuur ging het allemaal soepel en na een uurtje gingen we op pad. Eerst zijn we naar een enorm winkelcentrum gegaan om daar onze eerste inkopen te doen. Daar zat ook een filiaal van Telus waar we heen moesten voor de mifi. Na enig zoeken vonden we het en daar kregen wij te horen dat zij dit soort simkaarten alleen mochten verkopen aan inwoners van Canada. Daar heb ik nog nooit van gehoord dus morgen proberen we het ergens anders nog een keer. ( In Australië was het geen enkel probleem) Voor onze inkopen gingen we naar de Walmart. Nou daar werden we na een half uurtje helemaal gek van de drukte. Wat een enorme zaak is dat. Dus morgen maar naar de Safeway voor de dingen die we vergeten zijn. Hennie had al een plek besproken op een camping in Surrey dus dat was lekker makkelijk. De camper is inmiddels redelijk ingedeeld en we zijn klaar voor de avond/nacht. Ons doel morgen is Cache Creek. Ook daar hebben we al een plek besproken dus we hoeven ons nergens voor te haasten. Nou dat was onze eerste dag met de camper en het is weer uitstekend bevallen. Groetjes van ons.

1. Monique:
    8 september 2019
    Wat een leuke truckcamper, nog nooit gezien. Een mooie reis gewenst!
  2. Greetje Wierenga:
    8 september 2019
    Fijn Hennie deze camper. Meer een auto met een huisje er op. Jij zal wel vaak rijden nu Jacco nog geblesseerd is. Dat komt helemaal goed.
  3. Lidwina:
    Veel plezier
  4. Merel van Lonkhuijzen:
    8 september 2019
    Ziet er goed uit de camper! Veel plezier!
  5. Mar velzel:
    8 september 2019
    Joehoe wat een gaaf karretje. Ik zit op de airport van barcelona. Heel leuk gehad bij René. Lekker gekletst gegeten en in de zon gelegen. Goede reis xxxxxx
  6. Pauline:
    8 september 2019
    Leuke camper!!! Veel plezier en ik kijk uit naar de verslagen en foto's. X
  7. Elze:
    Hoi Jacco en Hennie,

Nou helemaal klaar om op pad te gaan! We wensen jullie een goede trip in deze camper toe en ga weer lekker genieten. Hopelijk kan Jacco op een gegeven moment weer achter het stuur plaatsnemen.
    Enjoy your trip :-)

Groet Cor en Elze