Telegraph Cove 16 sept 2019

17 september 2019 - Telegraph Cove, Canada

Vanmorgen werden we pas om 08.30 uur wakker. Het is hier lekker rustig en we zijn blij dat we de tour van 09.15 uur niet hebben genomen. Het was heel mooi weer en dat bleef het tot 13.30 uur. Toen begon het te bewolken maar we hebben geen regen gehad. Om 10.30 uur gingen we richting boot. Eerst nog even koffie gedronken en daarna vertrokken we om 12.15 uur. We begonnen rustig maar toen we een stukje onderweg waren ging het gas erop. Na een tijdje varen werden we vergezeld door een hele grote groep dolfijnen die met ons meezwommen. Wat een geweldig gezicht. Een stuk verder zagen we groepen orca’s. Jammer genoeg waren ze niet erg speels zodat ze echt boven water sprongen maar ze waren goed te zien. Weer een tijdje later zagen we walvissen. Ook weer fantastisch om ze te zien duiken. Als toetje hadden we nog een kolonie zeeleeuwen die met elkaar aan het stoeien waren wie er op de rots mocht liggen. Om 15.15 uur waren we weer terug. Het was een prachtige trip waar we van genoten hebben. Straks gaan we nog lekker uit eten en dan heb ik een zeer geslaagde verjaardag gehad. Bij deze ook iedereen bedankt voor de felicitaties die ik heb ontvangen. Groetjes uit Telegraph Cove.

1. Pauline:
    17 september 2019
    Wat een geweldige manier om je verjaardag te vieren!!!!!!!
  2. Greetje Wierenga:
    Gaaf zeg