Telegraph Cove 15 sept 2019

16 september 2019 - Telegraph Cove, Canada

Vanmiddag hebben we een rondje gelopen. Telegraph Cove heeft nog veel authentieke woningen en dat maakt het dorpje extra leuk.  Het is hier prachtig en de zon scheen volop. Dat is weer eens wat anders. Omdat ik morgen jarig ben hebben we hier een whale-watch tour geboekt. We hebben geen zin om op mijn verjaardag een flink stuk te rijden.  ’s Avonds hebben we bij het plaatselijke restaurant een tafeltje gereserveerd en gaan daar lekker eten. Je kan je verjaardag slechter vieren. Hoe gaat dat liedje ook al weer: Alles is heel anders als de zon schijnt? Nou dat gaat hier wel op. Groetjes uit Telegraph Cove.

16 september 2019
    Goedemorgen, Jacco van harte gefeliciteerd, ik wens jullie een prettige dag🎂🎊🎉🎁 groetjes Frans en Marjan en een🐾 van Floris.
  2. Ans Rietstra:
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag !
    Het is idyllisch daar. Hoop dat jullie en orca’s zien en walvissen, bold eagles en zwemmende beren.
    Verderop op het eiland ligt Hidden cove lodge, idyllischer plek ie er naar mijn mening niet...
    16 september 2019
    Van harte gefeliciteerd vanuit ( voor jullie) het verre Waalwijk.
    en nog een voorspoedige reis.
    Geniet !!
    Mieke en Will
  4. Rineke:
    16 september 2019
    Ook van ons van harte gefeliciteerd!
    Geniet ervan en hopelijk blijft de zon lang schijnen.