Singapore

3 augustus 2018 - Singapore, Singapore

Vannacht hebben we geweldig geslapen. Na een perfect ontbijt zijn we rond 10.30 uur op pad gegaan naar de Gardens at the Bay. Dat is een heel groot park met allerlei verschillende tuinen. (Denk aan Chinees en India) heel erg mooi. Omdat we ons vergist hadden in de kleur van de buslijn die we moesten hebben zaten we eerst een klein uurtje in de bus voor Jan Joker. Gaf niet echt want er valt genoeg te zien in Singapore. Met onze pas kwamen we in het Cloud Forrest. Heel mooi. Ons plan was nog een ander gedeelte te bezoeken maar het werd al wat later en we wilden ook nog een keer in de Singapore Flyer. Dus besloten we daar naartoe te lopen. Een goede beslissing. Bij de SF kregen we weer zonder betalen met onze pas een gratis ticket. Na de Flyer zijn we met de bus terug naar het hotel gegaan. Rond 15.15 uur waren we daar. Even de boel inpakken en om 15.50 uur konden we uitchecken. ( uit checktijd was 16.00 uur) Het was hier mooi weer maar dat is het bij jullie ook. Daarna zijn we bij een straat restaurantje wat wezen eten. In het hotel mogen we gebruik maken van de premium lounge en ook kregen we een aantal tickets om gebruik te blijven maken van het internet. Als je uitgecheckt bent heb je nl geen internet meer. Vanavond worden we om 21.45 uur opgehaald en naar het vliegveld gebracht. Onze vlucht gaat vannacht pas om 01.10 uur. Morgen dus om ongeveer 10 uur in Cairns en dan horen jullie wel weer hoe alles is verlopen.

Groetjes van ons uit Singapore.