4 mei 2014 Huntsville – Algonquin Provincial Park

5 mei 2014 - Algonquin Park, Canada

Vanmorgen zijn we eerst gaan ontbijten bij de “Mc D” in Huntsville. Daar hadden we tenminste ook weer internet. We zijn op ons “gemakkie” naar het A P P gereden. Onderweg hadden we weer regen maar  gedurende de dag werd het steeds beter. We hebben zelfs zon gehad. Momenteel is het heel goed weer. In het park hebben we een camping gevonden die open was. De voorzieningen zijn niet optimaal  maar we hebben stroom en een prachtige plek met uitzicht op het meer. Vanmiddag hebben we eerst geluncht in de camper en zijn toen een flinke wandeling van twee uur langs een groot meer (Lake of Two Rivers) gaan maken. Op dat moment was het lekker weer. Terug bij de camper  koffie gedronken en het wordt nu zo langzamerhand tijd voor een wijntje. Het is de bedoeling dat we morgen richting Ottawa (de hoofdstad van Canada) gaan. We hebben al een camping uitgezocht en ingeprogrammeerd in de Tom Tom. Lekker makkelijk zo’n ding.