Havanna 27 maart

23 april 2015 - Havanna, Cuba

Havanna 27-03-2015

Na een goede nachtrust en een prima ontbijt gingen we vanmorgen om 08.15 uur de stad in. We hebben heel veel bezienswaardigheden bezocht en het was weer als 9 jaar geleden. Er is niet veel veranderd. Er is wel veel meer toerisme. Er rijden nog steeds heel veel oude Amerikaanse auto’s rond. Erg mooi om te zien. We hadden heerlijk weer. (30 graden).

Jammer dat de Buena Vista Social club nergens te vinden was (Logisch want ze zijn bijna allemaal dood) maar overal werd weer live muziek gespeeld. In de middag heerlijk geluncht. Ik had kreeft met een ananas saus. Hennie had risotto met garnalen en champignons. Om 14.00 uur gingen we even naar de kamer voor een siësta en om 17.00 zijn we weer op pad gegaan. We zijn naar de boulevard gelopen en nog een keer door de oude stad. We hebben wat gedronken bij Sloppy Joe’s. ( Mojito en Cuba Libre). Daarna naar het hotel. Het was toen net begonnen te regenen. Dat duurde ongeveer een uurtje. Nog wat gedronken op het terras van het hotel (Inglaterra, midden in het centrum) Natuurlijk was daar ook weer live muziek.  Morgen gaan we onze huurauto ophalen en begint het avontuur. Het was een “topdag”. Er is hier geen internet dus dit verhaal en de foto’s zijn iets later.

1. Will en Mieke:
    23 april 2015
    Ach Vrienden uit het criminele Wrmer zullen zich er wel thuis voelen.
    Steek maar een sigaartje op

fijne reis
    en behouden thuiskomst