Cairns- omgeving

5 augustus 2018 - Cairns, Australië

Gisteravond hebben we heerlijk gegeten in het Balinese restaurant. Het is een mooi hotel en we zijn dik tevreden. Na het eten zijn we terug naar onze kamer gegaan. Hennie is nog even met de i-pad bezig geweest maar zij gaf al snel de pijp aan Maarten. Zij ging rond 21.00 uur slapen. Ik heb nog een paar afleveringen van mijn series gezien maar rond 23.30 uur had ik het ook wel gehad. Vanmorgen hadden we een goed ontbijt en nadat de boel weer ingepakt was hebben we een Uber gebeld om ons naar de camper verhuur te brengen. Daar moest ik eerst allerlei formulieren invullen. Daarna kregen we een instructie video over onze camper. Hij is wel heel anders dan we gewend zijn. We gingen altijd met een 5 persoons maar dit is een 3 persoons. Hij is evengoed 7 meter lang en alle benodigdheden zitten er in. We zijn naar Coles en Woolmart gegaan en hebben het nodige ingeslagen. Op onze besproken camping zaten ze al met smart op ons te wachten.( geintje ma) Toen de camper ingericht moest worden werd het toch een beetje spannend. Als je zo’n grote jongen gewend bent is dit toch wel iets anders. Maar uiteindelijk heeft alles een plaats gekregen en zijn we naar volle tevredenheid ingericht. We zitten een stukje buiten Cairns en morgen hebben we een fietstour in de stad. We moeten er al om 08.30 uur zijn. Ook gaan we morgen een simkaart voor de mifi regelen want het internet is hier op de camping abominabel. We zitten nu lekker buiten en het is hier nu 17.30 uur en 21 graden met een zalig zwoel windje. Ik denk dat jullie in Nederland daar nu jaloers op zijn. Goed ik ga er mee stoppen en proberen dit verhaal te versturen. Ik hoop dat het lukt. Groetjes van ons uit Cairns. (in de buurt van).