27-01 Geelong - Apollo Bay

27 januari 2020 - Apollo Bay, Australië

Bij Torquay kwamen we op de Great Ocean Road. We zijn daar even gestopt en naar het strand gelopen. Er waren een aantal mensen aan het surfen. We gingen door en later kwamen we bij het monument van deze weg. Net als bussen vol met chinezen stopten wij even om er een foto van te nemen. Onderweg keken we verschillende keren bij uitzichtpunten om van de mooie vergezichten te genieten. Bij Kennet River stopten we . Vorige keer toen we hier waren zaten er verschillende in het wild levende koala’s. Ook hier waren de Aziaten ruimschoots in de meerderheid. We zagen één koala in een boom en verder niets. De buit was verleden keer een stuk beter. Ook zaten er veel mooie vogels die met zaden gevoerd werden. Ze waren heel brutaal en gingen bij verschillende mensen op hun hoofd zitten. Bij mij kwam er één op mijn schouder. Na nog een paar mooie uitzichtpunten kwamen we op onze camping in Apollo Bay. We hebben een mooie plek en we hebben de camper lekker eigenwijs andersom gezet. Zo hebben we mooi uitzicht op de oceaan. Lopend gingen we naar het dorp om daar te lunchen. Het was nog een behoorlijke tippel maar een beetje beweging kan geen kwaad. Morgen staat Warrnambool op het programma. De camping daar is ook besproken. We hebben een plek met een “ensuite” dwz een eigen douche en toilet in een gebouwtje naar de site.

Groetjes uit Apollo Bay.

1. Greetje Wierenga:
    27 januari 2020
    Wat een gave foto zeg die zee met de skyline van Melbourne aan de horizon. Ik houd er van
  2. Marjan:
    27 januari 2020
    Ziet er allemaal weer prachtig uit🦘🐨