26-01 Geelong

26 januari 2020 - Geelong, Australië

Vandaag hebben we met de auto een rondje gedaan over The Bellarine Peninsula. We hadden mooi weer toen we begonnen. We zijn gestart in Portarlington. Het was daar megadruk bij het strand en op de Sunday market. Het strand boeide ons niet dus dan maar een rondje over de markt. Na de markt hebben we in de camper koffie gedronken. Ons volgende doel was St.Leonards. Daar was het iets rustiger. We zijn de pier opgelopen en zagen heel in de verte de skyline van Melbourne. Op dat moment begon het licht te regenen en moesten we schuilen. In het stadje zelf was een soort van bijeenkomst van muscle cars en motoren. Het gehalte stoere mannen met tattoos en T-shirts met doodskoppen was erg hoog. Uiteindelijk kwamen we in Queenscliff. Voor ons was dat het leukste plaatsje. Er is een fort dat jammer genoeg gesloten was. Er staan nog veel oude authentieke huizen die het centrum erg mooi maken. Hierna zijn we terug naar de camping gegaan. Morgen is het Australian day, dat is een feestdag en iedereen is vrij. Gelukkig is onze camping in Apollo Bay al bevestigd dus dat wordt verder geen probleem.